Lütfen bekleyin..

Bayram tatilinin son gününde Batman Otogarı'nda yoğunluk yaşandı

14 Nisan 2024, 14:30 - Okunma: 218

Ramazan Bayramı tatili için şehir dışından Batman'a gelen vatandaşlar, 9 günlük tatilin bitmesiyle otogarın yolunu tutmaya başladı.

Ramazan Bayramı'nda 9 günlük tatilin sona ermesi nedeniyle seyahat eden vatandaşların dönüşlerinin başlamasıyla birlikte Batman Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yoğunluk oluştu.

Okulların tatil olması ve 9 günlük Ramazan Bayramı tatilini fırsat bilenler, bayramı sevdikleriyle geçirmek ve memleket hasreti gidermek için doğdukları topraklara gitmişlerdi.

Bayram öncesinde özellikle yoğun bir gidişin olması sebebiyle otobüslerde yer kalmamasından dolayı firmalar ek sefer çıkarmak zorunda kaldı.

"Yoğunluktan dolayı ek seferler düzenlemekteyiz"

Mehmet Raşit Yaşar

Otogarda bayram yoğunluğunun yaşandığını belirten otobüs şoförü Mehmet Raşit Yaşar, "9 günlük bayram tatilinden dolayı bayağı bir yoğunluk yaşanmaktadır. Yolcularımız genellikle öğrenci ve memur kesiminden oluşmaktadır. Yaşadığımız yoğunluktan dolayı ek seferler düzenlemekteyiz. Bizim işimiz de yolcularımızı sağlıklı bir şekilde varacağı yere ulaştırmaktır. Kazasız ve belasız gitmeye çalışıyoruz. Yaşadığımız yoğunluk bizi memnun ediyor ama artan akaryakıt fiyatlarından şikâyetçiyiz. ÖTV farkından dolayı akaryakıt fiyatı çok yüksek. Batman-İstanbul biletleri yaklaşık bin 500 liraya arasındadır. Bu da özellikle vatandaşları mağdur etmektedir. Bu mağduriyetin giderilmesini istiyorlarsa otobüs firmalarına da uçak firmalarına sağladıkları akaryakıt indirimleri sağlanmalıdır. Böyle olursa bilet fiyatları daha ucuz olacaktır." ifadelerini kullandı.

"İki hafta kaldım ve bugün İstanbul'a geri dönüp okula başlayacağım"

Serkan Zengin

Ramazan Bayramı dolayısıyla ailesini ve arkadaşlarını ziyarete geldiğini söyleyen üniversite öğrencisi Serkan Zengin, "Üniversite öğrenciyim. Bayram dolayısıyla İstanbul'dan buraya geldim. Batman'da tatil amacıyla iki hafta kaldım ve bugün İstanbul'a geri dönüp okula gideceğim. Tatil sürecinde akrabalarımızı gördüm. Arkadaşlarımızı ziyaret ederek bayramı geçirdim. Bayram güzel geçti. Bugün babam ile kardeşim otogarda beni yolcu ediyorlar. Hayırlısıyla yolculuk başlayacak." şeklinde konuştu.

"3-4 gün kaldık ama yine de bayram güzel geçti"

Nizamettin Çetin

Hem bayramı aileleriyle geçirdiklerini hem de gelin aldıklarını ifade eden Nizamettin Çetin, "Batman'a gelip gelin aldık ve bugün de İstanbul'a gidiyoruz. Aynı zamanda bayramlaşmalarımızı da yaptık. Batman'da da havalar ısınmaya başladı ve bugün hava çok sıcak. Kına yaptığımız için bayramda çok gezemedik. Çok zamanımız yoktu 3-4 gün kaldık ama yine de bayram güzel geçti." dedi. (İLKHA)

• Bu haberi paylaşın:
UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
GÜNCEL Kategorisindeki Diğer Haberler
Peygamber Sevdalıları Vakfı tarafından Diyarbakır'da "Cihad Önderi..
Batman'ın Sason ilçesinde Mereto Dağı'na pancar toplama için gitti ..
HÜDA PAR'ın Kayapınar Belde Belediyesi Başkanı Samir Özhan, yarın Diyar..
Batman'da bir iş yerine getirilen cep telefonunun bataryası adeta bomba..
Veteriner Hekimler Odası Batman İl Temsilcisi Veteriner Hekim Abdullah Yama..
Batman’da ticari taksi ile otomobilin çarpması sonucu meydana gelen kazada ..